nedeľa 30. mája 2010

Mamine narodeniny

Opäť sme mali doma takú menšiu oslavu pre 9 ľudí. Jedlo bolo úžasné, veď sa pozrite sami:
Predjedlo: malé koláčiky z lístkového cesta so skaramelizovanou červenou cibuľou s balsamicovým octom a hnedým cukrom, fetou a čiernymi olivami. Mimochodom môj najobľúbenejší slaný koláč. Pre recept kliknite sem.
Hlavné jedlo: morčacia rolka plnená bylinkovým maslom a oštiepkom s citrónovou omáčkou (pre recept kliknite sem) a k tomu zemiakové suflé so syrom s bielou plesňou (pre recept kliknite sem) a klasická varená špargľa obalená v slaninke.
Dezert: dokonalý karamelový cheesecake s bielou čokoládou (pre recept kliknite sem). Toto bol už druhý pokus a vychytala som už všetky muchy, takže recept je už absolútne dokonalý.

Čo vy na to? Ja som bola na seba pyšná. Bolo to super! Všetko som vlastne varila sama, až na tú morčaciu rolku a suflé, to sme robili spolu s mamou lebo sme strašne nestíhali:-)

9 komentárov:

  1. Anetka,mozes byt na seba pysna az az!!!!!!!si neskutocna sikulkaaaa:)a tvojim menu sa urcite niekedy inspirujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej dakujem Mauka, od teba sa mi to tak dobre pocuva, lebo od teba je to naozaj kompliment kedze vidim na mimibazare ake uzasne veci robis :-O ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anetka supeeeer!!!!no ja len žasnem aké dobrôtky si vyčarovala...hostia si museli riadne omastiť brušká :)) také mňamky sa len tak nevidia. Ja byť tvoj hosť, tak si neviem vybrať čo skôr:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :-) jeeej dakujem, som dojata. ano, hostia boli spokojni, len ti konzervativnejsi sa k cibulovemu kolacu nevyjadrovali, lebo nepoznali balsamico a neboli zvyknuti na jeho chut :-/ nemam rada taky konzervativizmus, ale co uz. aspon mama, ktora bola vlastne oslavenec, bola absolutne nadsena, iba ochkala a híkala a paradoxne najviac z toho cibuloveho kolaca:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no mňa tiež veľmi zaujal tie cibuľové koláčiky, chcem ich skúsiť upiecť na oslavu, tak ti potom napíšem ako nám chutili, ale predpokladám, že budú fantastické keďže je na nich všetko, čo mám veľmi rada!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anetka cibuľové koláčiky sú super, dlho som po nich pokukovala v Apetite a ked som ich našla u Teba odhodlala som sa ich urobiť pre naše Vianočné návštevy- mali úúspech , Dík za inšpiráciu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To som velmi stastna, ze chutili, lebo vela ludi nie je zvyknutych na tu chut balsamica a mne sa bohuzial stalo, ze navsteva nebola velmi nadsena. A naopak, inym ludom to zas sialene chutilo a nevedeli prestat jest :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vyzera to naozaj dobre :) musim ukazat mojej polovicke a inspirovat ju :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!