štvrtok 8. decembra 2016

Jednoduché placky z tekvice a syra feta

Heh, tak som sa predsa po 2 mesiacoch dokopala zverejniť ďalší recept. Ospravedlňujem sa za dlhšiu pauzu. Tento koniec roka 2016 je celkom vzrušujúci, nabitý zmenami a vyčerpávajúci. Každopádne želám aj vám, aby ste ho doklepali do úspešného konca!

Mám pre vás dva tekvicové recepty. Toto je zatiaľ prvý z nich. Je veľmi jednoduchý a to sa mi na ňom páči :-)

_______________________________
Ingrediencie:
- 1 stredná tekvica hokkaido alebo 1 menšia tekvica butternut (po vydlabaní a nastrúhaní by ste mali získať cca 4 šálky)
- 300 g fety
- 3-4 jarné cibuľky
- 2 vajcia
- soľ a čerstvo mleté čierne korenie
- nasekané čerstvé bylinky, napr. rozmarín, tymián, petržlenová vňať alebo kôpor
- 1/2 šálky múky, ja som použila špaldovú
- olej
+ odporúčam tzatziky alebo iný uhorkový šalát ako prílohu

Tekvicu nastrúhajte, pridajte rozdrvenú fetu, nadrobno nakrájanú jarnú cibuľku, vajcia, korenie, soľ, bylinky a múku. Dobre premiešajte. Lyžicou klaďte kôpky tekvicového cesta na rozpálenú panvicu s pár lyžicami oleja. Placky pečte kým nezhnednú; zhruba 4 minúty z každej strany na strednom plameni.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš milý komentár!